Måndag och dagis

Imorse knallade vi till dagis Ewelyn och jag. Trodde det skulle börja spöregna, men vi klarade oss. Nu ser det dock väldigt mörkt ute så jag hoppas jag hinner hämta henne sen :-)

Köpte det som fattades till korvstroganoffen så det ska jag göra idag. Ibland blir jag så less på det här med mat. Så svårt att veta vad man ska göra vi brukar planera för kommande vecka, men sista tiden har det varit tvärtom och kanske det som gör att man inte har någon lust.

Men äta bör man annars dör man så bara ställa sig vid spisen sen ;-)

Hoppas mitt paket kommer idag också med mitt smink och även sommarschema. Som jag tjatar om det :-D

Funderar även på att lägga ut våran vitrinskåp på Blocket.




Såhär ser det ut om någon är intresserad!? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0