Natti Natti

Kände mig ganska pigg i morse och jag fick med mig Ewelyn in i duschen så vi tog en långdusch tillsammans :-) Så skönt att badskräcken gått över, mycket bättre nu!

Idag har vi även varit i Mantorp och firat Joels kusin som fyllde 30 år i veckan, det bjöds på god mat och fika :)

Kände mig inte riktigt sådär uppåt, tröttheten smög i fatt mig lite.

Vad det beror på vet jag inte!? Tror jag har för mycket i mitt huvud som snurrar (som vanligt!).

Nämen ibland blir det lite för mycket för hjärnan :-) Och det har varit mycket med schematider för sommaren, osv osv osv.. Orkar inte rabbla upp allt nu!

Nu ska jag iallafall krypa till kojs, dagis för Ewelyn imorgon. Är det fint väder så tar vi nog en promenad på morgonen. Vaknar hon tidigt så innebär det oftast att hennes tålamod börjar tryta och hon vill gå ut,  då kan vi lika gärna traska känner jag för att fördriva lite tid ;-)

Och så vad det en sak till... ;P

Ska även börja träna med Helene, men ska kolla upp det efter löning sa vi ;-) Känner att jag behöver lite mer egentid och då tycker jag träning är en bra grej, dels så rör man ju på sig och får samtidigt bara vara Malin för en stund, utan karl och utan barn. Man mår bättre när man får göra någonting för sig själv, för det är ju så, att mår man själv inte bra så gör ju inte ens barn det heller.

Så det ska bli riktigt skoj och Helene är så härlig och underbar på alla sätt och vis så glad att hon frågade mig :-D

Natti Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0