Ögongodis ;-D



Söt dress som jag gärna skulle vilja köpa till Ewelyn, skulle faktiskt kunna tänka mig en själv också ;-)



Gullig badräkt, måste köpa något sådant till Ewelyn till sommaren. Men får nog bli lite mer "Sommar" först :-)



För er som inte känner mig så är jag en väskoman. Har blivit MYCKET bättre senaste åren då väskinköpen lyser med sin frånvaro. Skulle inte tacka nej till denna goding, men priset.. suck!



Är inget stort fan av att bära klänningar. Jag tycker liksom inte att jag har kropp för det, är väl en vanesak också antar jag :-) Men denna tycker jag är söt och så lite solbränna på det ;-)

Som rubriken.. Enbart ögongodis!

Just look and dream.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0