Tisdag

Dagis för lillsnutta som vanligt idag, när vi lämnat henne så åkte vi till City gross för veckohandling. Det blev dyrt, fast är väl inte så farligt egentligen för fick rätt mycket för pengarna, men glömde ju lite också ;-)

Alltid är det något :-)

I eftermiddag kom Tessan och Albin hit så dom busade av sig lite. Ewelyn var inte på lika bra humör idag som igår, jag säger det igen.. Men tror det är ytterligare tänder som spökar. Man känner igen det och hon dreglar massor..

När dom gick hem så tog vi en dusch tillsammans. Jag älskar verkligen den tiden med henne.. Och jag är så glad över att hon fortsätter i samma anda för det var ett himla bestyr när hon vägrade duschen förut :)

Idag har telefonen gått varm. Jag har väl varit populär eller något ;-) Skämt åsido! Min morbror ringde förut och tjuttrade på, strax därefter ringde min pappa.. Och nyss ringde mamma :-)

Hon hade beställt en baddräkt till Ewelyn med sött Hello kitty motiv. Lilla sessan :-D

På Lördag kommer mamma hit och umgås en stund med henne för då ska jag iväg på eget bevåg med en kompis och göra IKEA. Får väl se om det blir något kvar när räkningarna är betalda.. suck!

Hoppas ni mår bra, jag ska ta mig nåt att äta.. Magen börjar kurra.. sen blir det slappa i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0