Vårfest

Vårfest på dagis idag. Vi glömde ta med oss kameran båda två så Madde var snäll och tog några bilder på Ewelyn :)



Dagisfröken Anna hade famnen full med småttingar :)



Barnen sjöng för oss föräldrar med glada miner trots blåsten :-)

Ewelyn kröp intill Marita (hon som spelar gitarr och lade sig raklång mellan hennes ben)



Musik och dans. Ewelyn längst till höger.



En trött Ewelyn var med på noterna fast hon inte sovit något idag.

Vi fikade på kullen tillsammans med Madde, Rikard och deras Leia. Leia satt så fint och åt sin matsäck, Ewelyn ville iväg på sitt egna äventyr... Puuh!

När vi smaskat i oss fikat så tog Joel med henne till fiskdammen, då blev hon nöjd och glad.

Sen skjutsade han hem oss och åkte vidare mot jobbet. Jag fick hem en övertrött tjej så det var bara att tvätta av och natta henne.

Tycker så synd om henne med hennes tänder igen. Hon är så trött och behöver sova igen lite.

Hoppas på bra nattsömn för oss alla. Jag sov inget vidare heller då jag vaknade mitt i natten av att jag drömde mardrömmar. Så otäckt :-( Då känner man sig bra liten..

Det har varit en bra dag annars. Jag tog en kaffe hos Tessan och vi bläddrade igenom IKEA katalogen då även hon ska köpa lite nytt till hemmet. Jag själv går här och surar för att min lön inte syns på internetbanken. Ringde lönekontoret förut och hon var på möte, sen kopplade dom mig till en annan men där var det upptaget.

Tror inte jag blir rik denna månad heller om jag inte vinner på Lotto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0