Varmt!!

Efter en dusch så knallade vi ner till Tessan Ewelyn och jag så barnen fick leka av sig lite :-)

Innan Tessan skulle hämta Albin på dagis så gick vi en promenad och VARMT nåt så alldeles vad det. Men ska väl inte klaga.. Jag är varken en kjol eller klänning tjej så jag hade på tok för mycket kläder på mig. Använder jag något av dessa sommarplagg så föredrar jag leggings under. Känner mig mer bekväm i det ;-)


Ewelyn somnade på stört när hon lade sig i sängen och har varit på gott humör än så länge! Hon är mycket piggare nu men valde ändå att hon fick vara hemma idag. Har inte riktigt bestämt mig hur vi ska göra imorgon, men tror hon får gå till dagis. Sen får hon ju vara hemma på Torsdag och Fredag.

Ikväll ska det jobbas på en avdelning som jag inte varit på bra länge. Men det går väl bra. Så tråkigt ibland bara att man inte vet vem man ska jobba med, om det är ordinarie eller vikarie.

Fast jag vet att det går bra bara jag väl kommer dit, men lite ångest får man.

Hoppas timmarna går fort! Det brukar dom göra :-D

NJUT ni som är lediga kväll! Imorgon ska vi nog åka till Vadstena och kika lite då är jag ledig!




Hoppas även min lön kommer på Fredag, den är efterlängtad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0