Alla knep..

försöker hon med våran lilla snärta här hemma, hur trött hon än vad ikväll så försökte hon få uppmärksamhet och hålla sig vaken.

- "kissat mamma"- Jag bytte blöja, fast den vad torr!
- "vagga mamma"- Jag gungade sängen..
- "ligga os mamma" (pekade på våran säng där jag ligger"
- Rev ner nattlampan.
- Tittade i godnattboken.

Och en stor portion gröt och en flaska välling fick hon innan nattning.

Nu sover hon efter mycket om och men. Tog en timme lite drygt.

Jag kände att tålamodet börjar sjunka lite, men nu i efterhand så kan jag inte annat än att le. För hon är ju så go, så bestämd och härlig!

Och den stora kramen och pussen som jag fick av henne när jag kom hem ifrån jobbet vad helt underbar! Och när vi lekte kurragömma här hemma och hon gömde sig på samma ställe hela tiden så började jag skratta. Som sagt, hon är alldeles alldeles underbar våran tjejja!

Fick ett sms av mamma på jobbet idag som gjorde mig glad och varm i hela kroppen. Det behövdes. Har jag ytterligare en grej att se framemot. Denna månad kommer bli bra känner jag :-)

Så skönt att få lägga lite fokus på annat.

Nä en dusch känns välkommen, såväl lite mat i magen.

Imorgon väntar en delad tur och klockan ringer kvart i 6!

Hoppas ni alla får en bra Lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0