Hemma på timmar

Har inget intressant att skriva, men Ewelyn vilar och Joel är iväg en sväng. Så skriver ett "litet" inlägg =)

Vad astrött i morse, och ruggigt är det. Som sagt sover alltid kass när jag börjar kvart i sju och ska ta morgonrapporten. Men kom iväg till slut och timmarna gick snabbt. Gör det alltid på morgonen för det är så mycket och göra.

Om en timme börjar jag igen, sen är helgen allena.

Borde ta nåt och äta, men känner mig inte hungrig för fem öre då jag åt en stor portion med gröt och sen ägg till frukost. Frukost är inte mitt favoritmål, men på jobbet äter jag alltid en massa :-)

Nä, det här blev ett tråk inlägg och jag har tyvärr inga bilder.

Hoppas ni mår bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0