Skinnjacka

I eftermiddag medan Joel lämnade bilen för att byta däck så trotsade Ewelyn och jag regnet och gick ut och hämtade en skinnjacka som jag köpt av en tjej :-)

Den passade bra, lite lång i ärmarna. Men tanken är ju att hon ska ha den senare sen, kanske nån gång nu om man ska iväg med nån kofta under.

Men så gullig blev hon och hon ville ha på sig den med detsamma =)



Nya modet. Skinnjacka och blöja ;-)

Idag har det gått i ett känns det som. Vissa dagar är mer så än andra. Har pratat med dagis nu och jag kommer få ha henne lite längre vissa dagar så jag hinner med dom uppgifterna som jag får av min jobbcoach. 3 timmar, varav man måste hem och sen laga mat och greja och dels öppnar inte Af förrän vid 10 om man ska dit. Då blir det stressigt.

Huvudsaken hon kan äta där ibland känner jag för det gör mycket :-) Och för hennes del också för hon är vrålhungrig efter dom där ynka tre timmarna! Blir trött och grinig när man kommer hem :-/

Gjorde en god pastasås idag och till det köpte jag andra makaroner formade som hjul. Att det kan spela roll, för vanliga makaroner, typ gammeldags dom slänger hon mest och leker med. Men dessa föll henne i smaken :-D

Imorgon är det fotografering för Ewelyn på dagis och jag har inte köpt något nytt klädesplagg. Visst känns det roligare med något nytt sådär, men hon har några "nya" plagg som hon inte använt så mycket så det får bli nåt utav det. Man är ju inte gjord av pengar precis :-)

Särskilt inte innan barnbidrag och löning ;-)

Och imorgon ska jag på seminarium. Ingen aning vad dom ska prata om, men det återstår och se! Vet ju att det är för min skull, men ibland känns det nästan som vuxendagis.. Som sagt får ge det en chans och måste i vilket fall.

Nu blir det soffan. Funderar om jag ska brygga mig en kaffe.. Kan ändå inte sova förrän Ewelyn fått sin skvätt välling vid elva hugget och Joel åker och jobbar då så vill ge honom en godnattpuss innan :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0