Blåst

Har lämnat min ögonsten på dagis, det tar emot när man vet att man har en bit och gå men fasen vad nyttig man känner sig efteråt :-)

Jag har blivit så lat sista tiden, så det här är välbehövligt!

Igår hade vi en bra dag här hemma. Ewelyn vad på dagis några timmar och jag fick lite gjort här hemma. Har betalat av den hemska restskatten som landade på cirka 3000 :-/ Skittråkiga pengar som hade behövt gå till annat, men så är det. Slipper jag tänka på det mer iallafall!

Hellre och leva lite fattigare än att gå ha den "tyngden" på sina axlar.

När Ewelyn hade vilat middag så gick vi ut till lekparken i vanlig ordning och så busig är hon. Hon skulle springa mot grinden hela tiden och snabb är hon också, gör allt för att testa sin mammas gränser.

Men ack så härlig är hon!

Har fått en kallelse till Af nu också, det vad väl på tin eller vadå? Dom engagerar sig ju inte så värst mycket, och mötet jag ska på känns inte så himla lockande då jag varit i den svängen förut. Men måste ju gå på det ändå.

Min farmor kommer och ser till snuttan då.

Nä ska dricka några droppar kaffe till sen är det i princip dags att hämta Ewelyn igen! Det blåser mycket idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0