Torsdag

Igår kom min kära vän Helene hit, vi pratade på sådant att timmarna bara sprang iväg :-)

Jag uppskattar verkligen dom stunderna. Man får mer energi, man blir glad och givetvis är det alltid skönt att kunna bolla av sig lite när man i princip sitter i samma sits =)

Imorse vad det segt att pallra sig upp, ändå sov Ewelyn hela natten. Vi kom iväg lite senare än vi brukar, men det viktigaste är ju att vi kom iväg för hon älskar ju att vara på dagis.

Vad som händer denna dag sen vet jag inte. Borde passa på att städa av lite för sen jobbar jag i helgen och på Måndag kommer farmor hit så då vill man ju att det ska se nåt och nåt ut ;-)

Hade varit betydligt roligare att åka in till Ikea och strosa lite, men har ingen bil hemma. Så den planen sprack ganska snabbt.

Nä det får nog bli en kopp kaffe till och sen göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0